4 września 2014

Brazil Butt Lift czyli modelujemy pupę!

Witajcie :) Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić niesamowity program brazylijskiego trenera Leandro Carvalho - Brazil Butt Lift. Jak sama nazwa mówi program ten skupia się głównie na wymodelowaniu pośladków.


Jestem przekonana, że część z Was już robiła ten program. A ta część, która jeszcze nie słyszała o BBL zapraszam do przeczytania tego tekstu.

Nie będę się rozpisywała o samym autorze - o nim będzie osobny post. Ale dla zainteresowanych mogę powiedzieć, że Leonardo trenuje m.in. Alessandre Ambrosio - modelkę Victoria's Secret.


Brazil Butt Lift to program treningowy do wykonywania w domu. Sukcesem tego programu jest fakt, iż prowadzący tak dobrał ćwiczenia, żeby pracowały nam trzy mięśnie pośladków.

  
źródło

Ponadto są cztery warianty zestawów ćwiczeń. Wybieramy jeden w zależności od tego co chcemy uzyskać poprzez ćwiczenia z Leonardo.

Slim & Shape
Jest to program przeznaczony dla kobiet o szerokich biodrach i pupie. Ten program ma za zadanie przede wszystkim wyszczuplić i wymodelować sylwetkę.



Lift & Shape
Ten plan jest idealny dla pań, które mają płaską pupę. Ćwiczenia mamy tak ułożone, żeby powiększyć i podnieść pośladki. Po tym treningu Leonardo obiecuje okrągłą i jędrną pupę.



Slim & Fit
I to jest właśnie program, który ja zrobiłam tuż przed zajściem w ciąże - czyli dokładnie rok temu. Jest to program dla kobiet o dużych pupach, w których nadmiar ciała tworzy fałdki (boczki, bryczesy). Plan ten ma za zadanie spalenie tłuszyku i pozbycie się zbędnych fałdek oraz pracę nad każdym elementem pupy, czyli wyszczuplenie, podniesienie, zaokrąglenie oraz ujędrnienie. 



Classic Program
Ostatni program jest dla pań, które mają trudność z określeniem który, z wyżej wymienionych programów będzie dla nich najbardziej odpowiedni. Jest on także dedykowany tym kobietom, które zrobiły już inny program i chcą utrzymać dotychczasowy efekt.



W trakcie całego treningu korzystamy z 6 różnych zestawów ćwiczeń:

BASIC
Jest to filmik wprowadzający. Pokazywane są w nim podstawowe kroki oraz tłumaczone jest jak poprawnie wykonywać ćwiczenia.


Bum Bum (36 minut)
W tym filmiku znajdziemy ćwiczenia na rzeźbienie pośladków oraz bardzo dużo cardio. Według mnie najtrudniejszy zestaw ćwiczeń.


Cardio Axe (33 minuty)
Jak sama nazwa nazwa mówi - czyste cardio. Zresztą moje ulubione cardio jak do tej pory. Lubię je tak pewnie dlatego, że bardzo przypomina zumbę. Mamy tutaj po prostu układ kroków tanecznych - coś wspaniałego :) A ponadto można się nieźle zmęczyć.


High & Tight (44 minuty)
Mój drugi z ulubieńców - zestaw wzmacniający mięśnie pośladków i nóg, wykorzystujący obciążniki i taśmę.


Sculpt (55 minut)
W tym filmiku rzeźbimy mięśnie całego ciała.


Tummy Tuck (25 minut)
Trening mięśni brzucha.


Mi bardzo przypadł do gustu ten program. Czytałam, że wiele osób irytuje prowadzący, ale mi on nie przeszkadza. Ćwiczy razem z nami, zagrzewa nas do walki i widać, że przy tym się męczy i poci. Dziwne są natomiast te babeczki, które są jego tłem. Niby wysportowane, ale nie widać u nich mięśni no i się ani troszkę nie męczą. Dużym plusem jest dla mnie wyświetlanie się pozostałego czasu do końca ćwiczeń - wiemy ile jeszcze się będziemy musieli napocić :) 

Program ten, jak już wspomniałam, robiłam we wrześniu zeszłego roku. I powiem Wam że byłam bardzo zadowolona z efektu. Oczywiście wyrzeźbiłam sobie ładną pupę, ale różnorodność ćwiczeń sprawiła, że dodatkowo spaliłam tłuszczyk w okolicach tali, bioder i ud. Małym minusem jest czas trwania ćwiczeń gdy mamy do zrobienia np. Sculpt i Cardio Axe. Mam w planach jeszcze w tym roku przerobić kolejny raz cały Brazil Butt Lift, bo efekty naprawdę są niesamowite. Jeżeli chcecie zobaczyć efekty u innych osób odsyłam Was na oficjalną stronę BBL: KLIK

Pozdrawiam


Alessandry Ambrosio
Alessandry Ambrosio
Alessandry Ambrosio

7 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbuję i przekonam się czyt pan prowadzący irytujący cz nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie najważniejsze są efekty ćwiczeń :)

      Usuń
  2. Brzmi ciekawie. A to jest na DVD. x-boxa czy jak? bo albo nie doczytałam albo nei napisałaś...

    OdpowiedzUsuń
  3. O tym panu nie słyszałam :) a co do pupy, to moim zdaniem nic tak nie modeluje pośladków jak przysiady :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też tak myślę, przysiady dobrze działają nie tylko na pupę, ale także na nogi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie można znaleźć filmiki bądź kupić DVD?

    OdpowiedzUsuń